Tittebøh!

H..He….Hej? Er der…Nogen?

Det spørgsmål stilte jeg mig selv, når jeg skulle skrive dette blogindlæg. Jeg tvivler på, at der stadig skulle være nogen, der ville læse det, jeg skriver, efter så meget fravær, men jeg fik sådan en stor, nostalgisk følelse ved tanken om bloggen og fik derfor lyst til at ‘kigge forbi’ og skrive lidt.

Årene har passeret og der er sket så meget siden sidst. Eksempelvis skete der jo det, at jeg stoppede helt med at blogge, men kunne ikke nænne at slette bloggen. Der er for mange gode minder til at få den slettet. Jeg kigger i ny og næ på gamle indlæg og bliver et stort smiley-fjæs når jeg læser nogle af de ting, jeg engang har skrevet. Hvor man dog ændrer sig gennem årene. Det føles lidt, som at jeg blot var en lille pige når jeg skrev, men mon ikke jeg også vil sige det samme om mig selv og dette indlæg om nogle år?

Lige nu sidder jeg hjemme i vores hus i Malmø. Vi købte huset i juli 2017 og måneden før solgte vi vores andelsbolig. Samtidig var jeg gravid og der var så meget at se til. Svær graviditet, arbejde og flytning på samme tid. Vi kom dog helskinnet igennem det og den 22. november 2017 fødte jeg Hassan, som har beriget vores liv med glæde og kærlighed. Lille troldunge, så fræk og energifuld. I skrivende stund sover han til middagslur og derfor fik hans mor her lidt tid til at skrive.

Hassan er pt. 1 år og 8 måneder gammel og jeg er stadig på barsel. Barslen er længere i Sverige end Danmark, men derudover valgte vi også, at jeg skulle blive hjemme med ham i noget længere tid. Han har dog fået vuggestue plads og starter om 2 uger og skal nok være der mindst få timer 3 gange om ugen fordi hans mor skal starte på en ny uddannelse. Denne gang på Malmøs Universitet. Ny bachelor, nye udfordringer.

Meget er sket i årenes løb, både på godt og ondt, men resten lader vi stå. Livet kan ikke opsummeres ved blot nogle sætninger.

Jeg vil forsøge at opdatere bloggen lidt, specielt med madopskrifter. De er stadig efterspurgte og jeg får stadig mails angående netop madopskrifterne.

Hav en dejlig sommerdag!

Kærligste hilsner

4 thoughts on “Tittebøh!

  1. Hej Fatima,

    Hvor er jeg glad for, at høre at du er tilbage og har det godt! Tillykke med den lille og tillykke med flytningen.
    Jeg har ikke været her lige så længe, som andre har. Men jeg har dog været helt vildt glad for de mange opskrifter du har sat op og jeg glæder mig til flere madopskrifter! :-)

    • Hej Sara

      Tusind tak for din fine besked. Den blev jeg glad for! :)

      Det glæder mig meget, at du har været glad for madopskrifterne, selv om jeg desværre har været dårlig til at opdatere. Jeg skal gøre mit bedste for at råde bod på det. :)

      Hav en dejlig dag!

      Kærligtst
      Fatima

  2. Jeg er på jagt efter mellemøstlig mad, så ville da også være ked af hvis du stoppede nu 😘

Skriv en kommentar